FAQ

Bestellen kan eenvoudig via onze webshop. Bij het afronden van een bestelling in onze webshop kun je deze direct afrekenen. Het is ook mogelijk om een bestelling per mail door te geven. Bij bestelling via de mail, sturen we je een factuur met iDeal betaal link. Kom je er niet uit, vraag ons gerust om hulp.

Betalen kan veilig met iDeal of met een bankoverschrijving*. *)Let op bij betaling dmv een bankoverschrijving Versturen we deze na ontvangst van je betaling. Daarnaast reserveren we je bestelling niet waardoor de levertijd kan veranderen.

Indien je de bestelling wilt veranderen, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wanneer je bestelling is verwerkt is aanpassing niet meer mogelijk.

Indien je advies nodig hebt is dat geen probleem. Je mag ons altijd om advies vragen. Open hiervoor een ticket. Klik hier om een advies ticket te openen.

De verzendkosten Standaard 6,95 (Gratis vanaf 100,-) Uitzondering voor lange artikelen (175cm+) hiervoor zijn de verzendkosten altijd 19,50

Bij elk product staat of deze op voorraad is.

Levertijd voor producten uit onze webshop:
De levertijd is doorgaans 1 a 2 werkdagen. (mits op voorraad)

Levertijd Fotoservice:
Fotowerk bezorgen we binnen Veenendaal meestal de zelfde dag (9-21*)
Fotowerk Buiten Veenendaal leveren we binnen 1 a 2 dagen*

*Tot afmetingen 10×15, 13×18, 15×21, 20×25 & 20×30
Grotere afdrukken (posters) is de levertijd 3 a 4 dagen.

Daar we geen fysieke winkel of showroom hebben, leveren we producten bij u thuis. Fotowerk kunt u wel afhalen. Maak hiervoor wel online een afspraak.

Wanneer je iets wilt terug sturen is dit mogelijk tot 14 dagen na aankoop.

Retour sturen kan alleen indien:
Product ongebruikt is.
Incl. onbeschadigde verpakking.


Fotowerk is uitgesloten van retour mogelijkheid!

Wil je iets retourneren, maak dan altijd eerst een retour ticket aan. Dat kan via deze link..

We sturen je dan de retour instructies toe.